Сайт вчителя історії та правознавства
Мицька Віктора Михайловича
Головна
Інтелектуально - розвиваючі ігри
Портфоліо
ЗНО
Методичний кейс
Гостьова книга
Дистанційне навчання
Фото-Відео галерея
Besucherzahler
счетчик посещений
Розповісти друзям:

Гостьова книга: 80

 
 
Залишити коментар
 
  (Не публікується)
 
 
 
  • Ірина коментує:

    Доброго дня!

    Шкільний євроклуб “Euroworld” Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №114. запрошує до участі у Всеукраїнській онлайн-вікторині до Міжнародного дня прав людини учнів вашої школи.

    Термін: з 10 по 25 грудня 2016 року.

    Біьше інформації на сайті євроклубу: http://euroworld.at.ua/news/onlajn_viktorina_do_mizhnarodnogo_dnja_prav_ljudini/2016-12-10-626

    Всі учні і вчителі отримують грамоти і подяки.

    Будемо раді бачити ваших учнів та учениць серед учасників вікторини.

  • Тетяна Філіпенко коментує:

    Вікторе Михайловичу, бажаю успіхів у конкурсних випробуваннях!
    З повагою, Тетяна Філіпенко

  • К.Баханов коментує:

    Гарна тема для кандидатської дисертації.Чи не має у Вас бажання продовжити роботу на більш високому науковому рівні?

    • Віктор Мицько коментує:

      Шановний пане Костянтин. Дуже дякую за Ваш коментар а також за те що оцінили тему. Наука звісно хороша річ і вона затягує. Досвід писати наукові праці в мене був. Однак над Вашим питанням треба добре подумати, бо часу для всього є обмаль. Родина, школа, позакласна робота. Я вважаю можна розвивати дослідження цієї теми, а там як Бог дасть. Ще раз дякую! До зустрічі!

  • Олена коментує:

    Будь ласка, поділитесь сценарною розробкою майстер-класу, який Ви проводили на семінарі за темою “Міжнародні відносини у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.” Дуже сподобалася подача матеріалу про війну в Перській затоці. Але не можу знайти на сайті на ІППО.

  • Alexandra15 коментує:

    Команда “Пупсень і команда”
    1. Неронова Лілія 14.03.01,9 А
    2. Мелешко Марко 09.12.01,9А
    3. Чернявський Михайло 05.07.00,9 А
    4. Лісачов Данило 12.08.01,9 А
    5.Біндас Нікита 22.02.01, 9А

  • Stone Island коментує:

    Команда: Кам`яний острів (11 клас)
    1 Полупан Богдан (капітан команди) 11.10.99
    2.Вареник Данило 12.03.99
    3.Касьянов Влад 26.02.99
    4.Заруба Михайло 10.03.99
    5.Литвяков Олександр 30.03.99

  • Cергій коментує:

    Одним із завдань обласної олімпіади з історії було скласти статтю для довідника «Історія Донеччини – невід’ємна частина історії України”. В опублікованих відповідях тільки стисло названі події та історичні діячі. У Вас – хороший урок про заснування Слобідської України. Підкажіть, де брали матеріал? І де можна знайти інформацію про 19 – 20 ст.?

  • Олександр коментує:

    Де можна знайти сценарій або питання вікторини, яку Ви проводили до 25-річчя незалежності України? Знайшов лише одні фотографії та коментарі. Їх у власній роботі не застосувати. Будь ласка, зробіть посилання.

  • Альона коментує:

    “Бізнес-шоу” Команда “Conection is lost” . 1. Мартишева Альона , 10 клас , 29.08.2000 2. Слюсарева Олександра , 10 клас ,18.07.2000 3. Валєй Поліна, 10 клас 06.10.1999 4. Маткова Єлизавета , 7 клас ,16.07.2002 5. Мацегора Анна, 10 клас 05.09.2000

  • Іrina коментує:

    Шановний Вікторе Михайловичу! Матеріал про слобідських козаків на Сіверському Дінці є дуже цікавим і корисним для підготовки до уроків. Але від технології розвитку критичного мислення ви відійшли. Чи може історико-краєзнавча робота поєднуватися з ТРКМ?

    • Віктор Мицько коментує:

      Шановна Ірино! Дійсно, при проведення уроку я віддаю перевагу дослідницькому методу навчання. Ми живемо у м. Словянську, що стоїть на місці містечка Соляне, Тору, які були засновані слобідськими козаками. Тому, виконуючи випереджальне домашнє завдання, мої учні можуть звернутися до міського музею, бібліотеки, зустрітися з істориками-краєзнавцями. Але в розробці уроку я наводив приклади прийомів з арсеналу технології розвитку критичного мислення (див. варіант на етапі мотивації, варіант на етапі вивчення нових знань, де пропонувалася робота з письмовим документом про заселення Слобідської України).

  • Олена Спірке коментує:

    Шановний Вікторе Михайловичу! Чому розробки уроків для 5-х кл. за програмою 2005 р.? У 6-му класі діти мають брати участь у практичних заняттях. А відповідних навичок у них не сформовано.

    • Віктор Мицько коментує:

      Шановна Олено! По-перше, в цьому навчальному році я не викладаю історію в 5-х класах. На прохання колеги я взяв свої розробки минулих років, дещо змінив. Тепер заплановано збільшення роботи учнів з документами, візуальними джерелами, На мою думку, це має підготувати їх до практичних занять у 6-му класі. По-друге, мені імпонує стислість та водночас емоційність тексту підручника 2005 року про найважливіші події історії українського народу. Авжеж, хотілося би, щоб більш сучасним було оформлення, дизайн підручнику.

  • Шамрай Валентин коментує:

    “Бізнес-шоу”
    Команда “Максимум”:

    1. Руденко Єлизавета, 9 клас, 14.06.2001р.
    2. Шамрай Валентин, 9 клас, 13.11.2000р.
    3. Казбан Алiна, 9 клас, 25.07.2001р.
    4. Щеграцов Ярослав, 9 класс, 05.11.2000р.
    5. Пiдгайна Полiна, 9 клас, 06.01.2001р.

  • Анна коментує:

    Мацегора Анна 10 клас 05.09.00

  • Полина коментує:

    Валєй Поліна 10 клас 06.10.99

  • Андрій коментує:

    Дрига Андрій, 9-А, 12.08.2002

  • Елисей коментує:

    Гондак Елисей,9-А,23.01.2001

  • Елисей коментує:

    Гондак Елисей

  • Тіліжинська Н.В. коментує:

    Чому під час вивчення теми “Діяльність Петра Румянцева на Лівобережній Україні. Скасування козацького устрою на Слобожанщині. Ліквідація решток автономного устрою Гетьманщини” на етапі актуалізації Ви приділяєте увагу К.Розумовському.

    • Виктор Мицько коментує:

      Тема уроку “Кирило Розумовський” є попередньою темою. На етапі актуалізації я використав Розумовського, щоб далі, через його особистість, показати учням як від “золотої осені” української автономії Гетьманщина стає частиною Російської імперії.

  • Dima коментує:

    Лукашов Дмитро, 9-А 31.05.2001

  • Юхим коментує:

    Солодов Іван 10 клас 14.11.1999

  • Єлизавета коментує:

    Руденко Єлизавета, 9-А 14.06.2001

  • Шамрай Валентин коментує:

    Шамрай Валентин, 9-А, 13.11.00

  • Anastasya коментує:

    Анастасія Доценко, клас 9, 02.12.2000

  • Alexandra15 коментує:

    “Найгармонійніша дитина”
    Волощук Олександра, 9 клас, 15 липня 2001р

  • Alexandra15 коментує:

    “Бізнес-шоу”
    Команда “Стандарт”
    1. Волощук Олександра, 9 клас, 15 липня 2001р
    2. Доценко Анастасія, 9 клас, 02 грудня 2000р
    3. Заблоцька Анастасія, 9 клас, 12 червня 2001р
    4. Солов*ян Богдан, 9 клас, 13 квітня 2001 р
    5. Фарига Динис,9 клас, 02 травня 2001 р

  • Щеграцов Ярослав, 9 класс,дата рождения – 5 ноября 2000 года.

  • Мишаня коментує:

    Бондарєв Михайло клас 9 дата народження 2000 12 14

  • Ozza коментує:

    Тарасютін Сергій , клас 9 , 29.04.2000 , реєстрація до 20 березня

  • Лиза коментує:

    Маткова Елизавета , клас 7,16.07.02

  • Альона коментує:

    Мартишева Альона , клас 10,29.08.00

  • Саша коментує:

    Слюсарева Олександра,клас 10,18.07.2000, Реєстрація до 20 березня.

  • ANNA коментує:

    Коломійцева Ганна, клас 10, 11.05.2000.

  • Морозова Л.В. коментує:

    Урок в 6 класі дуже сподобався, але він за моделлю навчання у грі, а не за технологією розвитку критичного мислення.

    • Виктор Мицько коментує:

      Дякую за зауваження. Дійсно, я часто застосовую навчальні ігри. Причина: коли почав працювати у школі, зіштовхнувся з тим, що у деяких учнів мотивація до навчання майже відсутня. Тому й почав для розвитку пізнавального інтересу використовувати ігри.

      • Л.Д. Рибалка коментує:

        У позакласний час Ви організуєте ігри-змагання. У розробці уроку для 6-го класу була цікава вправа на підготовчому етапі. Але для мене модель навчання у грі – це, насамперед, рольові ігри з імітацією історичної ситуації. Як ви оцінюєте ефективність таких ігор?

        • Виктор Мицько коментує:

          Кожна гра ефективна, незважаючи на форму її проведення. Головне, заінтересувати дітей, щоб вони самі захотіли бути учасниками. З іншого боку гру не можна проводити постійно, тому що інтерес до неї буде падати.

  • sh_admin коментує:

    Шановні учні ЗОШ №11. У квітні буде проводитися чемпіонат школи з інтелектуально-розвиваючих ігор "КРОКС". А саме: "Бізнес-шоу" та "Найгармонійніша дитина". Прошу реєструватись тут: Прізвище, ім'я, клас, повністю рік народження.

    Наприклад: Остап Остапенко, клас 11, 06.05.1979. Реєстрація до 20 березня.

  • tbaglyk коментує:

    Дуже захоплива і цікава гра. Дуже добре, що ви залучаєте дітей до таких заходів.

  • sh_admin коментує:

    Погоджуюсь з helena1108, тому провожу її раз в рік. Діти проходу не дають. Це правда

  • helena1108 коментує:

    Гра завжди викликає великий інтерес у дітей, але проводити її потрібно не дуже часто для того, щоб не втратити зацікавленість учнів у більш традиційних формах навчання.

  • anastasyadotsenko коментує:

    Ігрова форма навчання дуже допомагає скоріше зрозуміти та закріпити знання. В додаток у діловій игрі учнень розвиває не лише обширне мислення,а й фінансове поняття про життя.
    Раджу всім учителям наслідувати Віктору Михайловичу,та створювати подібні інтелектуально-розвиваючі ігри:)

  • Olena Shahmaeva коментує:

    Мені і моїм учням дуже сподобалась “Бізнес-шоу”. Гра дуже цікава та захоплююча. Допомогає розвивати абстракте мислення, формує командний дух та дає можливіть весело і з користю провести час. Питання дуже цікаві та актуальні. Вони не дуже складні для дитини, але спонукають її до мислення. Дякую вам за вашу працю. Разом ми зможемо виховати розумних та кмітливих дітей.

  • Ольга коментує:

    гра цікава, азартна і корисна! Натхнення Вам і ентузіазму!

  • Станіслав коментує:

    Класна гра. Краще, ніж спортивне ЩоДеКоли і брейн-ринг

  • Lyudmila коментує:

    Очень хорошая игра. Не только заставляет встряхнуть знания и испытать себя на логику и интуицию, но и укрепляет командный дух! Сам процесс вовлекает, а с вдохновением приходит и победа. Очень здорово, что Виктор Михайлович из года в год вовлекает нас в игру все с большим интересом. Мы очень благодарны за такую классную возможность проверить свои силы, а главное, что во время шоу реально не чувствуешь большого волнения, все проходит в очень уютной, я бы даже сказала, семейной обстановке. Хотя! Дух конкуренции никто не отменял! Ждем следующих игр!!

  • не_вареник коментує:

    дуже слабо

  • Степан коментує:

    Позитивно. Емоційно. Цікаво. А найголовніше – дуже корисно для дітей у наш вік “тупіння дітей в соціальних мережах”. Правильним шляхом ідете друзі!

  • sh_admin коментує:

    Так головне фрагмент гри я використав на фіналі вчителя року… журі сподобалося

  • MISKO коментує:

    Дуже подобається ця гра , був дуже засмученій разом с командою через те що її перенесли.

  • Дмитро коментує:

    Виктор Михайлович, Вы просто герой нашего времени! Дети-это наше будущее, а Вы столько в них вкладываете! Это достойно уважения!

  • mit ukr коментує:

    мне всегда нравилась бизнес-игра

  • Игорь коментує:

    Мне всегда нравилась бтзнес-инра! Если можно описать её одним словом, то это слово “удивлибычайная” смесь удивительного и необычайного!!!

  • Natalia коментує:

    Всегда нравилась Бизнес игра!

  • Олександра коментує:

    Завжди цікавились грою.Всім класом приймаємо участь.Питання не складні для учнів.Можу з гордістю сказати,що “Бізнес- шоу” сама очікуана подія в нашій школі! Вдячні Віктору Михайловичу,за те,що він дає можливість учням розвиватися в ігровій формі!

  • Влада коментує:

    Цікава і розвиваюча гра. Допомогає розвивати абстракте мислення, формує командний дух та дає можливіть весело і з користю провести час.

  • Анна коментує:

    Завжди з задоволенням приймаю участь у “Бiзанес грi”! На мою думку,подiбнi iнтелектуальнi та розвиваючi iгри пiдвищують загальний рiвень ерудованостi дiтей! Дуже добре, шо Ви залучаете якомога бiльше молодi, так тримати!

  • Юлія Тернопіль коментує:

    Граю цю гру вже пару років,дуже цікава та розвиваюча гра.
    Дуже подобаються питання які там є.
    Всі хто хоче спробувати пограти цю гру,чекаємо в березні в Тернополі!

  • Саша коментує:

    Супер! Ті, хто грав у цю гру, прекрасно розуміють як вона захоплює і наскільки цікавий сам формат змагань. Дуже приємно, що Ви займаєтеся інтелектуальними іграми разом з учнями! Продовжуйте і залучайте якомога більше дітей!

  • Юлия Махмудова коментує:

    Это классная игра. Мои дети всегда с большим удовольствием принимали участие в ней. Спасибо Вам, Виктор Михайлович!

  • Артур коментує:

    Як співавтор книжки “Бізнес-гра”, дуже всім рекомендую!
    І дякую за то, шо ви робите!

  • Володимир коментує:

    P.S. Нагадую, Віктор Михайлович, що згідно угоди про співпрацю, запитання на товариську гру лютого за Вами!!! Тільки скиньте на сайт КРОКСу, щоб адміністрація змогла їх систематизувати!

  • Софія коментує:

    Ще коли навчалась в школі,завжди грали в цю гру!Чудова ,захоплююча і розвиваюча гра для школярів та й не тільки)Коли є можливість вирватись на чемпіонат,постійно приймаю участь у Бізнес грі!Чудова гра,прекрасні запитання!Продовжуйте в тому ж дусі)

  • Володимир коментує:

    Одна з найпопулярніших ігор Всеукраїнського рівня!!! Питання Ваші підібрані саме під учнів школи! Маю моральне право це стверджувати, бо постійно в школі проводимо подібні заходи, де беруть участь всі класи з 6 по 11!!! Так тримати!

  • sh_admin коментує:

    Шановні відвідувачі! Подивіться на фрагмент інтелектуальної гри “Бізнес-шоу” (https://www.youtube.com/watch?v=wW2C-1uMfog) та прокоментуйте своє враження. Чи є у ваших школах подібні заходи? Скільки дітей у вас збирає статистичний позакласний захід?

  •  
    Категорії
    Design from A.Great
    © 2018 Віктор Мицько
    ВГОРУ